ANKARA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
PURSAKLAR AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Kurumsal
Merkezimiz
Tarihçemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Misyon/Vizyon
Hastane Yönetimi
Başhekim
İdari ve Mali İşler Müdürü
Organizasyon Şeması
İdari Hizmetler
Arşiv
Atık Hizmetleri
Ayniyat
Basın ve İletişim
Bilgi İşlem (Network)
Çalışan Hakları
Destek Hizmetleri Koordinatörü
Eğitim Birimi
Enfeksiyon Kontrol
Gelir Tahakkuk
Personellerimiz
Diş Hekimlerimiz
Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi
Endodonti Kliniği
Entegre Kliniği
Evde Sağlık Hizmetleri
Pedodonti Kliniği
Periodontoloji Kliniği
Restoratif Diş Tedavileri Kliniği
Klinik Yardımcılarımız
Genel Destek Personellerimiz
Güvenlik Birimimiz
Radyoloji Birimimiz
Akyurt Semt Polikliniği
Diş Hekimlerimiz
Hasta Kabul
Genel Destek Personellerimiz
Klinik Yardımcılarımız
Radyoloji Birimimiz
Vezne
Kalite Yönetim
Kalite Yönetimi
Komiteler ve Üyeleri
Kalite Politikası
Bölüm Kalite Sorumluları
İstenmeyen Olay Bildirim Formu (Çalışan Güvenliği/Hasta Güvenliği)
Öz Değerlendirme Planı
SHKS Yönetmelik
Hizmet İçi Eğitimler
Kalite Yönetim Birimi ve Çalışmaları
Sorumluluk Kapsamında Yürütülen Faaliyetler
TGAP
Bilgi Güvenliği Politikası
Hizmet Binalarımız
Akyurt Semt Polikliniği
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi
Endodonti Kliniği
Entegre Klinik
Evde Sağlık Hizmetleri
Pedodonti Kliniği
Periodontoloji Kliniği
Restoratif Diş Tedavileri Kliniği
Sağlık Turizmi
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır?
Nasıl Muayene Olurum?
Muayene Saatleri
Hasta-Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Hasta Hakları Yönetmeliği
Hasta-Çalışan Güvenliği Yönetmeliği
Hekim Seçme Hakkı
Nöbetçi Eczaneler
Medula Tesis Kodu
Evde Sağlık Hizmetleri
Anlaşmalı Kurumlar
Randevu Al
Online İşlemler
UZES
e-182 Online Randevu Merkezi
Ulusal Hasta Güvenliği Bildirim Sistemi
Ulusal Sağlıkta Çalışan Güvenliği Bildirim Sistemi
Adli Vaka Formu
Bir Damla!
İletişim&Ulaşım
Öneri ve Görüşleriniz
Çalışan Görüş ve Öneri Formu
Hasta Görüş ve Öneri Formu
İstenmeyen Olay Bildirim Formu
El Hijyeni İnanç Skalası (EHİS)
Yönetim Randevu Alma
Ulaşım
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Evde Sağlık Hizmetleri
Evde Sağlık Hizmetleri
01 Eylül 2025
Hasta Müracaat:
Telefonla Başvuru: Evde sağlık hizmetlerinden faydalanmak için hastalar bizzat kendileri 444 38 33 nolu telefona müracaat etmelidirler.
Hasta Kabulü:
Sağlık kuruluşunda, hastanın veya hastanın tıbbi durumu onay vermeye elverişli değilse kanuni temsilcilerinin bilgilendirilmiş onay formu ile rızası alındıktan sonra işlem yapılır.
Evde sağlık hizmeti için kabul edilen hastalar, mevzuat tarafından belirlenen hakları korunacak şekilde, hasta hakları ve yükümlülükleri ve hizmet içeriği konusunda bilgilendirilir. Hastanın kendisi veya kendisi karar verme yetisine sahip değilse kanuni temsilcisi, sunulacak hizmetin varsa riskleri konusunda her türlü bilgiyi almaya ve değerlendirme yaptıktan sonra hizmeti kabul etmeme hakkına sahiptir.
Evde sağlık hizmeti almak isteyen hasta kendi hekimi tarafından takip altında olmalıdır. Kendisini takip eden bir hekimi olmayan hastalar, sağlık kuruluşunun evde sağlık hizmeti sunan hekimleri tarafından ve gerekirse konsultan hekimler tarafından değerlendirilir ve bir hekim atanır.
Evde sağlık hizmeti için, hasta ve/veya hasta ailesi tarafından istem yapılabilir. Bu durumda evde sağlığa uygunluğu ve tedavi sorumluluğu açısından hastanın durumu tanısını koyup ve tedavisini planlayan hekim veya evde sağlık hekimi tarafından değerlendirilir. Planlamada yapılacak değişiklikler ya da ileri düzey yeni hizmet seçenekleri için hekim onayı alınır.
Hasta evindeki fiziksel ortam ve ekipman, güvenli ve etkin sağlık hizmeti vermeye uygun olmalıdır.
Hastanın ırkı, rengi, inancı, cinsiyeti, doğum yeri, etnik kökeni, yaşı, zihinsel ya da bedensel engeli ve iletişim rahatsızlığı, kabul açısından hiçbir şekilde olumsuz etken olarak değerlendirilemez.
Hasta sağlığı açısından sağlık kuruluşu tarafından önerilen tedavi planının kabul edilmemesi durumunda, bu tedavi planının uygulanmamasının yol açabileceği riskler anlatılarak hizmetin kabul edilmediğine ilişkin yazılı beyan istenir.
×